nog 1 dag... - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu nog 1 dag... - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu

nog 1 dag...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sietske

05 Oktober 2007 | Nederland, Veenwouden

Nog 1 dag en dan vertrek ik richting Benin. De laatste dingen inpakken, passen en meten (en wegen) om alles in de koffer te krijgen en dan op naar Schiphol.Vanaf dan kun je ook mijn belevenissen volgen via deze weblog. De kriebels komen nu toch wel opzetten. Het staat nu echt te gebeuren, nu moet ik alleen op dat vliegtuig stappen. Eerst leek het zover weg, maar nu is het dan zover. De twijfels slaan wel toe; hoe zal het gaan? red ik het alleen?, maar tegelijkertijd kijk ik er ook heel erg naar uit. We zullen zien hoe het gaat verlopen...
een ding is zeker; het volgende bericht zal uit Afrika zijn.

Xx

  • 05 Oktober 2007 - 11:18

    Tante Tineke:

    Hoi Sietske,
    Het aftellen is nu echt begonnen, je kunt nu de uren gaan tellen. Wij wensen jou vanaf het zonnige Broeksterwoude een hele goede reis toe en hopen dat je veilig aan zal komen op je bestemming.
    Zwaai morgen maar even uit de lucht aan ons, we zullen buiten staan.

    Tot Ziens
    de Hansmaaaatjes

  • 05 Oktober 2007 - 16:54

    Anke:

    Wauw Sietske! Ik vind het zooo knap van je dat je dit durft!! Ik hoop dat je het heel leuk gaat vinden en het wordt vast een ervaring die je nooit meer vergeet!

    Xxx!

  • 06 Oktober 2007 - 12:15

    Nienke:

    Hey Sietske,
    vanuit dit Duitse Internetcafé, wens ik jou een hele goede reis toe. Nog maar 5 minuutjes en dan vertrek je. Leuk om gisteren nog even met je te bellen, zijn jullie gisteren nog lekker uiteten geweest? Maak er een mooi half jaar van!
    Liefs,
    Nienke

  • 06 Oktober 2007 - 20:05

    Mem:

    als je dit leest ben je in Benin (hoop ik)Succes met alles wat je daar moet regelen. we mailen nog.
    tut mem

  • 07 Oktober 2007 - 08:14

    Nienke Dijkstra:

    Hée Siets!
    Als je mijn berichtje leest ben je al in Benin waarschijnlijk.. Echt super man!! Maar we mailen nog.. Veel suc6 en kusjes van mij!(K)

  • 07 Oktober 2007 - 18:38

    Heit:

    hoi sietske
    vanmiddag een mooie middag gehad in heerenveen. Alves heeft nl. 7 x gescoord. Dit is een record in de ned. kompetitie. In totaal 9-0 gewonnen.
    tut en groetjes van heit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 52216

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 26 Oktober 2014

coschappen in Tanzania

28 Augustus 2011 - 14 Oktober 2011

Canada 2011

04 Mei 2008 - 13 Juli 2008

Vakantiewerk Spanje

06 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: