Benin, a tout moment! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu Benin, a tout moment! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu

Benin, a tout moment!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sietske

03 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Dit is voor de laatste keer dat ik schrijf op mijn weblog. Inmiddels ben ik alweer bijna een week terug in Nederland. Vorige week donderdag om 05.20u stapte ik op het vliegtuig in Cotonou en rond 18.40u landde ik veilig in Amsterdam. Ik werd verwelkomd met typisch Nederlands weer, regen.;) Hierdoor wist ik het weer direct: ik was terug in mijn eigen, vertrouwde leventje. Noujah.. aan dat leventje moest ik wel weer even wennen, zo na 6 maanden. Ik kan weer gewoon fries praten, heb weer een gewone douche en er is altijd water (al voelt dat kraanwater als ijswater aan!), ik kan weer een brood met kaas eten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar om eerlijk te zijn was ik binnen een no-time weer gewend aan dat leventje. Eigenlijk jammer dat je zo'n geweldige reis zo snel op de achtergrond kunt schuiven, maar het zal daar altijd blijven, het zal nooit helemaal verdwijnen, want het was een onvergetelijke ervaring, waar ik zeker geen spijt van heb gehad. Benin zal altijd een beetje 'mijn' land voelen;
daarom wil ik zeker nog eens terugkeren. dus zeg geen 'Au Revoir' aan Benin, maar Benin: 'A tout moment!'

  • 21 April 2008 - 12:21

    Meike:

    hee meis, gek dat dat wennen zo snel gaat joh. ik ben benieuwd hoe het mij afgaat, verwacht meer een enorme cultuurschok ofzo, haha. ik weet zeker dat je terug kunt kijken op een mooie tijd. leuk dat je hier was en wie weet zien we elkaar nog eens.
    warme groeten, meike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 52224

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 26 Oktober 2014

coschappen in Tanzania

28 Augustus 2011 - 14 Oktober 2011

Canada 2011

04 Mei 2008 - 13 Juli 2008

Vakantiewerk Spanje

06 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: