olé olé España is Europees kampioen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu olé olé España is Europees kampioen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu

olé olé España is Europees kampioen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sietske

02 Juli 2008 | Spanje, Madrid

Okeej ik was natuurlijk voor Nederland, maarjah toen die eruit lagen moest ik een andere favoriet hebben en aangezien ik in Spanje zit moest ik Spanje wel supporteren. Met achterliggende gedachte, dat als ze zouden winnen dat we wel een feest zouden krijgen en die kregen we zondag dan ook :) We hadden een courier Hannah voor 2 nachten op de camping voordat ze verder zou reizen naar een andere camping en met haar ben ik de stad in gegaan, om bij een café de wedstrijd te kijken. Toen Spanje de finale gewonnen had, kregen we allemaal een gratis bekertje champagne. Op straat begonnen alle auto´s te toeteren en mensen gingen met spaanse vlaggen uit ramen en daken van auto´s hangen. Midden op de rotonde zit een standbeeld en daar klom iemand in om op de top een spaanse vlag te planten en iedereen drong daar samen, dus er konden amper auto´s meer passeren. Zo jammer dat ik nou net mn camera niet bij me had. Ze gingen echt helemaal los. Na even op straat rond te hebben gehangen, gingen we naar charley´s waar we cocktails gingen drinken. Daarna zouden we naar huis, maar op straat bleven we staan praten met een paar duitsers en toen moest ik zo nodig weer naar de wc dus gingen we terug naar Charley´s, maar daar haalden een paar engelsen ons over om nog een club te gaan en het draaide er op uit dat we pas 6 uur weer terug waren. En de volgende ochtend ging om 8 uur weer de wekker:s Gelukkig hoefde Hannah niet zo vroeg op, want die kreeg ik om 9 uur met geen mogelijkheid wakker. Ze vertrok om half drie nr de andere camping. De dag erna is dan wel niet zo leuk, maar dat maakt niet veel uit, we hebben in ieder geval veel lol gehad:)

Weet ook de details van mijn terugreis, njah beter gezegd die wist ik. In ieder geval vlieg ik 13 juli terug (dus ben op mijn verjaardag weer terug in Nederland) vanaf Barcelona om een tijd met iets van 6 uur s´avonds er in en dan zal ik anderhalf uur later in Amsterdam weer landen. Het duurt niet lang meer en dan ben ik weer terug, dus geniet nu nog ff van de rust:P

XxxxXxxx

  • 02 Juli 2008 - 16:44

    Mem:

    straks maar weer naar q-bras! Kan ook leuk zijn!!!

  • 08 Juli 2008 - 08:54

    El:

    Hoe zijn de regels vd camping? Zijn die erg streng of valt dat wel mee?

  • 09 Juli 2008 - 13:21

    Folkje:

    He Sietske
    Ik ben net met de klas naar Berlijn geweest en hebben daar ook het EK tussen Duitsland en Spanje bijgewoond. Wij waren helemaal in de duitsland- stemming (check m'n foto's op hyves ;)), maar helaas het mocht niet baten!

    Geniet van je laatste paar weken in Spanje!

  • 19 Augustus 2011 - 11:17

    Nienke:

    Binnenkort de boel maar weer updaten of niet.. :)
    Lekker naar Canada! Veel plezier en succes!
    Ohja en pas op voor de wilde dieren en beren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 52194

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 26 Oktober 2014

coschappen in Tanzania

28 Augustus 2011 - 14 Oktober 2011

Canada 2011

04 Mei 2008 - 13 Juli 2008

Vakantiewerk Spanje

06 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: