VAKANTIE werk - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu VAKANTIE werk - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu

VAKANTIE werk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sietske

20 Mei 2008 | Spanje, Madrid

Ola!

Ruim een week werken op Camping ´Cala Gogo´ achter de rug. njah zoveel heb nog niet gewerkt. Tis erg rustig momenteel, dus voelt nu meer als een vakantie aan. Vaak s´ochtends schoonmaken en dan s´middags niet veel bijzonders meer. Als je s´middags op receptie zit, moet je eventuele gasten die, die dag arriveren ontvangen en hun caravan laten zien. Anders doe je s´middags niets en je hebt alleen s´avonds wat te doen als je dan ECO (Emergence Call Out) hebt. Dit houdt in dat je eventuele laat arriveerde gasten moet ontvangen en eventuele problemen verhelpen. Zo ziet ongeveer een werkdag er momenteel uit. Maar dit luie leventje duurt niet lang meer, want vanaf eind mei begint het vakantie seizoen een beetje en zullen we meer gasten krijgen. Dus geniet nu van de laatste dagen makkelijk geld verdienen.

Maar dat verdiende geld vliegt ook weer de beurs uit. Het is minimaal 3x per week wel feest. We gaan op stap, gaan voetbal kijken of nemen s´avonds een paar flessen drank mee naar het strand om daar gezellig te zitten. Alleen als je op ECO zit moet je op de camping blijven en moet je alcoholvrij blijven.
De eerst vrijdag werd ik direct al geintroduceerd in Charleys bar hier in Platja d´Aro. Daar is het een vast gebruik om zo ongeveer halve liter kannen cocktails te drinken. Met 6 man hadden we 6 van die kannen leeggedronken, dus de sfeer zat er goed in:P Daarna gingen we ook nog naar een club om daar nog wat te dansen voordat we een taxi terug namen. Dit herhaalde zich afgelopen vrijdag weer. En zo zal het zich wel blijven herhalen:P

Op mn vrije dag afgelopen week, deed ik mn wandelschoenen maar weer eens aan en ben naar Palamos gelopen. zo kon ik daar eens rond kijken en had weer wat oefening voor de Nijmeegse die me staat op te wachten als ik terug keer naar Nederland. De terugweg ging ik langs het strand over de rotsen. Echt super mooi, als je naar beneden keek, keek je uit op een prachtige blauwe heldere zee.

Ik geloof dat ik nu alles wel heb verteld. Wel minder grote avonturen hiero:P


Liefss

  • 20 Mei 2008 - 11:41

    Nienke:

    Hée wel leuke dingen beleeft tocch? Vind ik wel hoor! Hier is het mooie weer wat omgeslagen in bewolking maar het zou weer de goeie kant op gaan hoorde ik.. Hier nog druk met stage en dan straks ook vakantie;0 Heerlijk maar dan krijg jij het druk lees ik. Veel suc6 en neem je een lekkere coctail voor mij mee terug? groeten nienke

  • 20 Mei 2008 - 12:06

    Pedro:

    Hola!!!! como estas??
    ahah wat leuk dat je voelt nu meer als een vakantie hahaha ;p.
    maja hoe gaat met je spaans? ok hermanita veel plezier en succes!!!

    Pd: Je moet mij mooie haar kijken, snel Ik stuur je foto's.

    Laterss
    Chao!!
    Besito (kusje) :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 16180
Totaal aantal bezoekers 52206

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 26 Oktober 2014

coschappen in Tanzania

28 Augustus 2011 - 14 Oktober 2011

Canada 2011

04 Mei 2008 - 13 Juli 2008

Vakantiewerk Spanje

06 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: