Vanuit Espagne - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu Vanuit Espagne - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu

Vanuit Espagne

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sietske

09 Mei 2008 | Spanje, Madrid

Daar ben ik weer.

nog niet zo lang weg, maar daar ben ik dan al weer. Dit keer vanuit Spanje. Hier ga ik ruim 2 maanden werken op een camping als courier. Dat houdt zo ongeveer in dat je de tenten/caravans moet schoonmaken en gasten moet ontvangen/uitzwaaien. Heb eerst drie dagen in Hoeven (noord-brabant) trainingskamp gehad en ben gister vanaf Rotterdam Airport naar Girona gevlogen. Hier stond een taxi klaar die me naar Camping ¨Cala Gogo¨ bracht. Gister had ik dan nog een day off en met 3 Nederlandse jongens waarmee ik had opgereisd( die zijn vandaag verder getrokken naar andere campings) ben ik het stadje ´Platja d´Aro´ ingeweest en even bij het strand geweest. Vandaag moest ik dan echt aan de slag, maar werd direct al weer weggestuurd naar de buren ( camping internationale calonga). Hier werd ik gedubbeld aan een Engelse en samen hebben we 2 caravans schoongemaakt. En daarna zat mn werkdag er alweer op. Inmiddels was het toen ook al 3 uur, waar al die andere tijd is gebleven weet ik ook niet. Waarschijnlijk in praten, wachten en eten:p Dus begon lekker rustig. Mijn collegas zijn Callum en Josie, beide engels, en zo op het eerste gezicht lijken ze aardig. Ik woon op de camping met hun in een tentje waar we zelf voor ons eten moeten zorgen en bij de toiletblokken moeten we douchen, afwassen en kleren wassen (de wasserette kost negen euro dus doe het maar net zoals in Afrika met de hand) Hierdoor heb ik echt een vakantiegevoel, en moet me er steeds aan herinneren dat ik hier echt aan het werk ben en dat mensen naar me toe kunnen komen om hulp als ik in uniform rondloop. Ik ben geen vakantieganger. De camping ligt bovenop een heuvel dus ik moet elke keer weer op en neer klimmen, als ik terug ben zal ik wel enorme kuiten hebben:p

Ik denk dat jullie nu heel hard gaan lachen als ik vertel dat het hier nu regent, terwijl het in Nederland zulk mooi weer is. Dat heb ik weer!

Nou dit was in het kort mijn eerste indrukken van mijn nieuwe reis. Blijf me volgen met nieuwe ervaringen gedurende de 2 resterende maanden.

Kuszz

  • 09 Mei 2008 - 17:10

    Nannette:

    Ey
    Weer een hele andere ervaring, lees ik zo. Rare omschakelingen maak je; Benin, NL, Spanje! Hoop dat je het naar je zin hebt, hoor graag meer van je!

  • 09 Mei 2008 - 18:33

    Nienke :

    Hey Sietske,
    wat leuk je gaat toch een web-log bijhouden. Ik had al ff naar het weerbericht gekeken en boven Spanje was een groot regengebied, dus vreesde voor jou al het ergste. Maar het zal daar vast snel mooi weer worden. Werk ze.
    Liefs,
    Nienke

  • 10 Mei 2008 - 12:00

    Folkje En Doetsje:

    Weer een nieuwe ervaring rijker als je thuiskomt! :D
    Jammer van het weer, maar het zal de komende maanden ook wel snel andersom zijn.

  • 11 Mei 2008 - 17:44

    Mem:

    inderdaad, ik zat te lachen. we zijn net terug uit Antwerpen en daar was het "ZONNIG".
    Dat klimmen is een flinke oefening voor de zevenheuvelen (en de rest) in Nijmegen.
    succes met je werk daar en geniet!
    tut mem

  • 13 Mei 2008 - 12:36

    Werdiena:

    Hayy!
    Ik zou niet graag met je willen ruilen op dit moment haha, zeker niet vanwege het weer!:D
    Wel erg leuk dat je alles weer bij gaat houden via deze site! : )
    Veel plezier daar, en hopelijk wordt het daar ook snel zonnig! ;)
    xxx!

  • 19 Mei 2008 - 12:46

    Yfke:

    Heey Sietske!
    Veel plezier en succes met werken in Spanje. Je hebt het wel lekker uitgezocht;) Eerst een half jaar naar Benin, nu 2 maanden in Spanje, ik zou bijna jaloers worden:P
    Groetjes Yfke

  • 19 Mei 2008 - 15:07

    Nienies!:

    Hée ik wacht op je volgende verhaal hoor!
    hier mooi weer gehad! Alleen ook al weer wat nattigheid. Maar dat was ook wel even nodigkorfbalveld werd zo hard! Nog 3 weekjes dan vakantie, kijk er naar uit!
    Werkse nog he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 52223

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 26 Oktober 2014

coschappen in Tanzania

28 Augustus 2011 - 14 Oktober 2011

Canada 2011

04 Mei 2008 - 13 Juli 2008

Vakantiewerk Spanje

06 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: