Your eurocamp courier Sietske - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu Your eurocamp courier Sietske - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu

Your eurocamp courier Sietske

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sietske

06 Juni 2008 | Spanje, Madrid

heyy,

Een maand zit erop en het begint zo langzamerhand wel drukker t worden. Maar de werkdruk valt nog wel mee. We kunnen het met ons drietjes nog wel redden. Callum kan soms aardig ´bossy´zijn, zo irri. Zo begon ik laatst eens om kwart over zes met mijn visits en dat moest egt om zes uur van hem. en dat zegt hij, hij die gister pas om half 8 begon! Visits kunnen soms heel leuk zijn, en de gasten houden je maar aan de praat. Je verteld je levensverhaal wel honderd keer. Als je geluk hebt krijg je drinken aangeboden en ik heb zelfs een keer met een familie gegeten. En ik wordt ook al technisch, gister helemaal zelf een toilet gerepareerd:) Nou ja het kwam er op neer dat ik de doorspoel knop heb gerepareerd:p We hebben laatst een keer een Repair& Maintenance training gehad, waar je van die kleind dingen leert. Zo moet ik bijvoorbeeld als het water van de douche niet weg spoelt, onder de caravan kruipen en de buis die het water afvoert opendraaien en de rotzooi eruit halen. Ik hoop niet dat ik dat ooit moet doen. Ook gasflessen verwisselen is iets wat je wilt vermijden als er geen reserve fles naast de caravan staat, want dan moet je helemaal naar onderen en dan een gasfles van 12,5kg die heuvel op sjorren!

We leven als een stel zwervers op de camping.:P Echt onze tent is een grote rotzooi. Als je het een keer hebt aangeveegd en wat opgeruimd is het de volgende dag alweer een bende. En aangezien het wassen 8 euro kost, vermijden we dat zoveel als we kunnen. ik doe soms wel een handwas, maar we lopen tijden in dezelfde kleren. En alles wat we vinden in een caravan bij het schoonmaken nemen we mee. Zo hebben we inmiddels een aardige verzameling van halflege ketchup en olieflessen. Als zo nu en dan vind je nog wat aardappelen, yoghurt of zelfs alcohol.

Vandaag is mijn vrije dag. En na eerst uitgeslapen te hebben tot 10 uur, wat te hebben gelezen ( al lang mijn meegebrachte boeken uit, dus lees nu engelse boeken die we hebben gevonden. op de receptie hebben we ook nog wel nederlandse boeken, maar voornamelijk de bouquet serie dus dan maar engels) En toen ben ik maar weer voor een wandeling gegaan. Kwam uiteindelijk terecht in de bergen, dus heb genoeg oefening voor de 7 heuvelen gehad. Nu nog lekker even internetten en ga dan weer terug naar de camping. Helaas niet echt weer om een duik in het zwembad te nemen. Over het algemeen wel mooi weer, maar vaak op de namiddag (als we meestal tijd hebben) verdwijnt de zon en vallen er een paar druppels. Maar de temperatuur is wel goed. Dit weekend wordt het warmer, zo 26 graden.

Adios,


Your eurocamp courier,

Sietske ;)

  • 06 Juni 2008 - 19:18

    Mem:

    leuk om ook wat meer van je te lezen. Mooi dat je technisch wordt. Gebruik je tijd om nog als zwerver te leven, straks moet er altijd hygisch worden gewerkt.

  • 11 Juni 2008 - 09:14

    Pedro En Nienke:

    Wij komen eraan!!!;)

  • 11 Juni 2008 - 11:22

    Yfke:

    Heey Sietske!
    Relaxt hoor! Werken in Spanje. Mijn vakantie komt er gelukkig ook al aan. Nog 2 week college en dan nog een tentamentje maken:) Nog veel plezier daar.
    xx Yfke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 52218

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 26 Oktober 2014

coschappen in Tanzania

28 Augustus 2011 - 14 Oktober 2011

Canada 2011

04 Mei 2008 - 13 Juli 2008

Vakantiewerk Spanje

06 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: