a hot and sunny spain:) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu a hot and sunny spain:) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sietske Dantuma - WaarBenJij.nu

a hot and sunny spain:)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sietske

27 Juni 2008 | Spanje, Madrid

Jaa, ik zit nog steeds hier:P tis alweer een tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen. Duss maak je klaar voor alle nieuwe roddels, nieuwtjes en nieuwschierigheden:

Nou eigenlijk zijn er niet zo veel:s Ondanks de tijd van het jaar nog steeds niet zo heel druk. Maar ik klaag niet, zo kan ik nog lekker vaak naar het strand. Tis hier eindelijk continue hot en sunny:) Gisteravond een blunder gehad met een paar gasten die ik naar hun caravan moest brengen. Ik had nog zo gezegd me te volgen, maar neej hoor geen geduld ( ook een oneerlijke strijd, een auto tegenover mij te voet die heuvel op) Dus ze reden me voorbij en namen een verkeerde afslag en toen kon ik ze niet meer vinden. Njah heel wat te hebben rond gelopen hun eindelijk weer tegengekomen. Oeps....

Toen nienke hier voor 5 dagen was, zijn we naar het waterpark hier in Platja D Aro geweest. Hier kon ik gratis naar binnen, aangezien ik van Eurocamp hun park aanbeveel bij onze gasten. Lekker een middag alle glijbanen uitproberen. Ook een dagje Barcelona stond op het programma. Oa Camp Nou, Olympisch stadion en Sagrada famila (een kathedraal, waar ze nu al een eeuwigheid aanbouwen en wss nooit af komt. De buitenkant is de moeite waard, maar binnenin zag je alleen maar steigers en bouwmateriaal. Zonde van je geld vond ik.) gezien. Dit deden we op mijn 2 vrije dagen, die ik heel lief van Callum kreeg.

OOk nog met Josie te winkelen geweest. Nieuwe schoenen en een jeansrokje gescoord:)

Vandaag liep ik tegen Sikke en Lolkje aan op het strand. Die hadden al via de mail laten weten miss eens langs te komen. Maar ik wist niet wanneer ze zouden komen. En op mn vrije dag lag ik lekker op het strand, toen zij daar ook toevallig naar toe gingen, nadat ze mij niet op de camping konden vinden. Zo zag ik Lolkje ook eindelijk eens, hiervoor moesten we beide helemaal naar Spanje toe komen:P

Ohja ik ben ook mijn portemonnee verloren in de Beach Bar op de camping:s Gelukkig geen pasjes dr in, maar had wel net gepind dus zat aardig wat geld in.

Nou jah dit waren weer een paar hoogtepunten ( en dieptepunten) uit mijn leventje.

Adios

  • 28 Juni 2008 - 09:32

    Nienke Da:

    Hey Sietske,
    Pedro en ik zijn ook weer terug uit een heet Rome. Het waren een paar super leuke dagen. Maar wel veel te weinig om én de stad te zien én te genieten van de zon, maar ja vakanties zijn altijd te kort. Wat balen dat je, je portomonnee met geld kwijt bent geraakt. Gelukkig geen pasjes, maar ja zonder pasjes kan een eerlijke vinder de portomonnee ook nooit terug geven. Dat is dan weer jammer. Ik stuur je z.s.m. een aantal foto's.
    Liefs,
    Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 52196

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 26 Oktober 2014

coschappen in Tanzania

28 Augustus 2011 - 14 Oktober 2011

Canada 2011

04 Mei 2008 - 13 Juli 2008

Vakantiewerk Spanje

06 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: